mandag 18. august 2014

Jeg og mamsen min


Siden mamsen har kjøpt ny fjernutløser til kamera, så måtte vi teste den litt i dag.


Må bare kjenne litt på badevannet før jeg hopper uti.


Når en bader med flater, så får man en ufrivillig dusj i samme slengen.


Men de er nå trivelige disse pelsdottene mine da...


Skummet er gøy å leike med. Men jeg smaker det ikke da...


Snart skal vi til dyrlegen igjen for å vaksinere oss, da må vi bade med såpe sier mamsen. Vi er blitt så seige av å rulle oss rundt på jordet i halmen.


Mamsen ville ikke sitte på den våte steinen ute i fossen sammen med meg. Hun skylte på at det ikke var noe sted å sette kamera for å ta bilde av oss. Så da måtte jeg posere alene jeg...

1 kommentar:

  1. Åh, vilken härlig badplats du har. Visst är det roligast när man har sällskap! Jag tycker du var modig som vågade sitta och posera så nära forsen alldeles ensam... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...