tirsdag 26. august 2014

Langtur med Mikkel


I går ble det aiering påjordet og i dag ble det langtur sammen med Tessy, Mounty og Mikkel. Mikkel er en finsk spets, men telefonen til mamsen hadde bestemt seg for å takke for seg i dag, så bilder ble det ikke. Jeg får bruke bildene fra i går.


Neste gang vi skal på tur skal jeg ha med eget kamera altså, kan jo ikke stole på mamsen.


Men hun tok mange bilder i går da, så da går det kanskje opp i opp?


Jeg blir skikkelig sliten av å holde følge med alle de store hundene.


I morgen har mamsen fri igjen, så kanskje det blir tur da? Alle pelsdottene skal i allefall til dyrlegen for vaksine på morgenen. Men er det fint vær så klarer jeg nok å overtale mamsen til å være med på tur isteden for å male taket på kjøkkenet.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...