tirsdag 26. august 2014

Tur til Enga


Lenge siden jeg har klatret oppover Holleia, så når jeg og Wenche Lill skulle gå tur i dag så ble det klatring fra Sokna og opp til Enga. Men nå er det høsten og langturene kan starte uten at svetten renner oppover ryggen fordi det er for fult nedover.


Bilder ble det ikke fra turen i dag for telefonen min sa takk for seg. Godt jeg hadde bestilt meg ny på nettet som jeg kunne plukke opp på posten i dag. Eneste problemet var at hentemeldingen hadde kommet på telefonen, men den nektet å slå seg på igjen når jeg dro fra jobb i dag. Jeg husket de to siste sifrene i hente koden, men ikke de to første bokstavene. Men pakka fikk jeg til slutt... 


Bildet er fra turen i går. I dag var bare Tessy, Mounty og Ronja med. 


Turen i går ble ikke så lang som jeg hadde tenkt, for plutselig så begynte det å regne. Og det var ikke bare en liten ruskeskur. Det skikkelig bøttet ned. 


I går fant jeg ut at hundene virkelig er blitt skikkelig fotogene. Det begynte å duskregne, så jeg stoppet opp for å tørke av linsa på kamera. Da kom alle hundene og poserte foran meg. Så da måtte jeg jo ta bilde av dem. Ellers hadde de sikkert blitt skuffet, for når de hører klikket i kamera så er de på farten igjen. Jeg må være veldig raskt ute med NEI om de ikke skal reise seg og gå når klikket kommer.


Malin var ikke fornøyd med at jeg hadde badet alle sammen med shampoo, nei hun måtte ta sitt eget SPA. Jeg som tenkte jeg skulle ha reine hunder når jeg skal til dyrlegen for vaksinasjon på hele gjengen i morgen.


Klart det hjalp jo ikke vesentlig med regnvær og snarveien jeg valgte hjemmover.


Spyling og en børste, så er de vel klare for morgendagen.


Men regnvær kan det bli litt forskjellige bilder enn sol...


Blomster er det fortsatt endel av.


Humla søker ly for regnet


Er man i skauen så er man i skauen. Flaten trer hodet inn i alle mulige steder det kan være noe spennende.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...