søndag 31. august 2014

Såååååååå skuffet!!!


Mamsen altså!!! Siden det har regnet ganske bra i helga så har det blitt noen våte turer på pelsdottene, og mamsen har renovert hele hjemmesiden sin. Hun skulle ha noen nye bilder og siden Merethe var hjemme i helga så skulle hun ta bilder. Og jeg skulle posere! Men det var ikke noen vanlig posering nei! Jeg skulle ligge på ryggen og ha potene i været! Jeg ser ikke særlig lekker ut da da...


Tenk hun ville ha bilde av potene mine til den oppdaterte siden sin... 


Til og med de små yndige klørne mine skulle hun ha bilde av.

Men i morgen skal vi på kurs, så kanskje hun kan ta bilde av annet enn potene mine da?

2 kommentarer:

  1. Oj så snällt du ligger! Jag vet hur dåligt hussen ser så jag gör allt för att dra in klorna så han inte kommer åt. Nu hoppas vi på trevliga bilder från kursen... Kramis!

    SvarSlett
  2. Matte suckar när hon ser hur lugnt och fint du ligger - det gör INTE jag när det är dags för tassvård. Jag avskyr det, har alltid gjort det!!!
    Du har jättefina tassar, tycker jag, absolut värda att visa på bild. Fast saxen och klotången... blääh..
    :)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...