tirsdag 19. august 2014

Uvær eller var det noe annet?


Jepp, kan ikke kalle meg noen sinke akkurat. I morgen har mamsen fri, så da blir det nok skikkelig full rulle hele dagen.


Ja jeg håper nå det i allefall. 


Men det er gøy å leike med Mounty på jordet også, men ikke hver dag når mamsen er hjemme hele dagen. Nei da vil jeg at det skal skje noe som er litt mer spennende.


Nå er det snart høst og da skal mamsen ha en hel uke fri. Håper det blir like mange turer på fjellet i år som vi hadde i fjor.


Nå som det er tresket på jordet kan vi gå inn i skauen andre steder enn der vi pleier. Der er det mange huler og bekker som jeg ikke har vært nede i siden i fjor høst.


Jeg leder ann innover så mamsen må bare følge etter hun da.


Jeg er ganske kjapp på beina blitt, så skal mamsen rekke å ta bilder av meg så må hun nesten løpe!


1 kommentar:

  1. Hoppas du får en härlig dag med matten när hon är ledig... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...