søndag 29. november 2015

Tradisjon og tradisjon


Nei jeg har ikke mange tradisjoner, hverken i jula eller ellers. Jeg er litt mer etter innfallsmetoden. Men første søndag i advent så settes kontakten i på utebelysningen. Her ser dere juletreet jeg fant i juli, som har stått på verandaen helt til nå. Jeg hadde liksom ingen andre steder å sette det, før det wups ble sein høst og det snart skulle lyse avlikevel.


Nye lys av året, bare synd at all snøen har smeltet, det kom jo regn i natt også.


Når vi først var igang, så ble det julegardiner og julepynt inne også. Jeg hopper helt over all adventspynting med lilla ting, her går vi rett på jula. 


Julens vokter er på plass. Alt blir kontrollert slik at vi alle får en nydelig julefeiring.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...