fredag 20. mai 2016

Så var det hælj igjen!


Jeg kan godt bli litt vant til sånne todagers arbeidsuker. Har nok å finne på om dagen, men litt utrygge forhold med tette regnbyger. Men stort sett så rekker vi en liten runde før neste skur. Det meste regnet kom når jeg var på jobb i dag.


Denne helga er det ingen som kommer hjem, da er det bare jeg og Patran. Med det værvarslet som er for helga, så må man vel være litt aktiv på lørdag før man sløver foran tv'n hele søndagen. 


Om noen uker er denne frøkna veteran og skal på utstilling igjen. Det gleder jeg meg til. Oslo, Drammen og dobbel utstilling på Biri. 


I løpet av få dager har det grønne kommet i en utrolig fart. Åkeren spiret etter en drøy uke og bladene på bjørka er så si like store som om sommeren allerede. Snart er alt pollenet sluppet og jeg slipper å nyse i tide og utide. Nyt helga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...