tirsdag 23. desember 2014

Dagen før dagen


Gjett hva jeg har gjort i dag??? JEG fikk være med mamsen på jobb. Siden det var mange som allerede hadde tatt seg juleferie, så kunne jeg løpe akkurat som jeg ville i hele bygget.


Når vi kom måtte vi innom kopirommet og fylle i ark på maskinen så den var klar til bruk.


Etterpå var mamsen inne i skapet sitt og tok ut teppet og leikene som jeg hadde når jeg var liten og var med på jobben hver dag.


Men jeg fant fort ut at det var jo ingen som la merke til meg når jeg lå under pulten til mamsen.


Nei, jeg klatret opp i stolen som mamsen har klærne sine i. Da hadde jeg full oversikt over hvem som gikk forbi, For mamsen har nemlig ikke kontor innerst i gangen.


Når man er sånn på besøk og jobber, så er det jo meningen at en skal hilse på de andre som jobber der... så jeg gikk foran med et godt eksempel. 


Definitivt mer kos når en ligger på stolen, enn når jeg lå under pulten.


Så da var det bare å legge seg til å vente på den neste som gikk forbi.


Noen tok seg litt bedre tid enn andre når de var inne hos meg.


Når alle hadde vært innom og hilset på en gang, så kom ikke alle innom en gang til... så da måtte jeg legge om strategien for å få oppmerksomhet,


Skal vi hjem nå mamsen?


Det er skikkelig slitsomt å være med på jobb altså, godt jeg ikke er med hver eneste dag.


1 kommentar:

  1. Tänk att du fick jobba dan före julafton! Smart att lägga sig i stolen så du fick många besök. Inte kan det vara så kul att ligga under bordet där ingen ser dig. Jag önskar dig och de andra i flocken en God Jul!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...