lørdag 6. desember 2014

Meg og mamsen i mørten


Det er litt stilig å gå mørtetur med mamsen. Men snart er det vår og sola skinner igjen...


På sånne kveldsturer så ser jeg nesten ut som jeg har vært en tur i romskip.


Det lukter jo akkurat likedan om det er mørkt eller lyst, så tur er tur.


Jeg og mamsen prøvde oss på sånn selfi, men det er ikke så enkelt. Jeg må nok få klippet pelsen på potene mine så jeg har litt mer feeling på hva jeg driver med.


Jeg prøvde helt på egenhånd når jeg kom inn igjen, men med en poteklipp blir det nok bra!


Innimellom så tar Mounty plassen til mamsen.

1 kommentar:

  1. Hihi, jag tror du ska ta dina selfies när det är ljust. :D
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...