fredag 26. desember 2014

Romjul


Vinterstemning og julestemning, men nå har sola "snudd" og det går mot lysere tider. Snart er det vår og en kan løpe barbeint i elvekanten igjen.


Til tross for mange kuldegrader så er elva fortsatt åpen noen steder.


Greit å holde seg på land da.


For første gang i år så frister det ikke å bade for Malin. 


Når man er nede ved elva er det utrolig mye å ta bilder av. Jeg skal spare dere for det meste, men noen bilder blir det.


Ikke sikkert alle synes naturen er like vakker som meg


Kommer det noe spennende nedover elva nå da tro?


Skulle egentlig vært på julefrokost hos svigermor i dag, men det ble bare Patran og Leif som dro. Kan fint styre meg for søster'n hans, så da nyter jeg heller en dag i skauen med de firbeinte. Skjønner ikke at det for en gangs skyld ikke går ann å invitere noen og ikke hele slekte for en liten matbit. Kommer heller uten mat jeg da. 


De som jobber med å lage riksveien breiere har tatt lang juleferie, så nå er maskinene parkert. 


Mye vann i fossen ennå


Om en måneds tid nå så er det sol igjen forhåpentligvis


1 kommentar:

  1. Så otroligt vackra bilder, även om det ser lite kallt ut…
    En dag i skogen med de fyrbenta låter som en riktigt härlig dag.
    Önskar dig en fin fortsättning på helgerna!
    kram M.E

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...