søndag 7. desember 2014

Tur i mørket


Et lite innfall en kveld etter jobb så tok jeg med meg mobilen på tur for å ta bilder i mørket.


Et lite stykke unna landet det en UFO med skumle UFOhunder.


Lufttrykket var så hardt at hundene bare ble blåst over ende på ryggen.


De døde simpelthen nesten!


Freezzzzzzzzzzzzzzz


Neida, det var nok ikke noe romskip som landet. Men jeg ble litt inspirert av bloggen til Merethe her om dagen. Lillestrøm by night...


Det siste snøfallet ga mange stilige motiver når en har begrenset med lys.


Ja det er hundeøyne i bakgrunn.


Litt i nærmeste laget


Stilig


Ikke fult så fint når det ikke er barnåler på


Litt mer snø nå så blir det skiføre.


Små nisseluer har de fått på seg...


Furukvist


Rognebær


Mine fra havets bunn


Nå er den tom...


Men sånn detaljfotografering har ikke hundene tid til. Nei,de vil videre.


Malin drømmer om å bli førerhund for blindeskolen...


Nå tørkes klærne inne... ikke noe er som sengetøy som har hengt ute til tørk. Da er det godt å legge seg da...


1 kommentar:

  1. Såna fina ufo-monster du har då!
    Härligt med lite snö och kyla, här är fortfarande barmark och varmt.
    Helena.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...