onsdag 3. desember 2014

Jul på kontoret


Når det blir desember så kommer det nisser og lys fram fra skuffer og skap. Litt pynt må man ha i vindusposten på jobben også. Frisker opp med litt rødt og smått når det nærmer seg jul.


Første adventslyset er tent og snart skal vi tenne ennå ett til. Dagen før jul går utrolig fort. Selv om jeg har blanke ark i kalenderen min i hele desember. Nydelig å vite at en ikke skal noen verdens ting før til neste år.



Det er ikke et eneste sted uten at det dukker opp reklame eller spam. Til og med på Instagram prøver dem å smigre. Men det er jo helt tydelig at de ikke har sett på noen av mine bilder der.


Ja for mine bilder ser stort sett sånn ut... Om de tror jeg er avbildet på de fleste av mine bilder så ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...