torsdag 25. desember 2014

Iskaldt


Pelsdotter på luftetur.


Når den derre romjula kom seilende så kom jammen kuldegradene også. I dag var det iskaldt altså, så jeg fikk på meg pels utenpå genseren. Mounty og Malin fikk snike seg med også.


Ja, for noen kuldegrader er ingen hindring for mamsen på tur.


Da er det bare å gjøre det beste ut av det da, og nyte rundturen. Det er jo ikke så kaldt når en får på seg litt klær.


Med litt full fart så er det ikke kaldt i det hele tatt.


Sjekke gjerdet tar litt tid, for her har det hoppet en harepus... skal jeg følge etter eller skal jeg finne på noe annet?


Gleder meg litt til vi skal inn igjen, da skal jeg ligge på fanget til mamsen og kose magen min!


Når det er sånn kaldt vær så er det stort sett nydelig vær. Ja det er mamsen som sier det er nydelig vær da... jeg vet nå ikke helt om sånt kaldt vær er noe annet enn kaldt være jeg da.


Nei jeg skal si deg noen jeg, er det noe som er nydelig her i nærheten, ja så er det meg!


Nyt romjula... den varer noen dager, sier mamsen!

3 kommentarer:

  1. Det är nog bra att ni pälsar på er ordentligt när kylan slår till. Kallt väder är verkligen kallt väder... Kramis!

    SvarSlett
  2. Här hade vi tolv minus idag och det var precis lagom tycket vi. Du är väldigt snygg i din extrapäls!

    SvarSlett
  3. Ja, nog blev det kallt alltid - så helt plötsligt. Romjul har jag inte hört förut - praktiskt med ett namn för ala dagar mellan jul och nyår. Här blir det så bökigt med god fortsättning, gott slut och så gott nytt år!
    Fina pälsar har du, Ronja - hela tre stycken, fast den äkta är allra, allra finast!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...