søndag 7. desember 2014

Winter Wonder World


Sjekk her'a, snart skikkelig vinter! 


Når jeg og mamsen er på internett så må vi skrive inn www foran for å komme inn på forskjellige sider jeg vil sjekke. I dag fant jeg ut hva www står for. Winter Wonder World så klart. Da lurte mamsen på hvorfor vi skrev det om sommeren også. Hmmm det må jeg nok tenke litt på...


Ser du at jeg har klippet meg eller? Ingen tuster som står opp på hodet nå.


Det er litt kjedelig å sitte sånn så mamsen skal få tatt bilde, jeg synes hun heller kan ta bilde når jeg løper rundt i snøen isteden. Men det er ikke så enkelt sier mamsen, Da ser hun bare bakbeina på meg i snøføyka når jeg forsvinner innover blant buskene,


Lekker eller?


4 kommentarer:

  1. Åååååh! Jätteläcker! Kramis!

    SvarSlett
  2. Men! Jag har också klippt mig idag! Är vi tvillingsjälar eller...?!

    SvarSlett
  3. Läckraste tjejen i Norden! :)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...