torsdag 4. desember 2014

Svart hvitt, men av likevel i farger...


Når sola uteblir så blir det nesten svar hvitt bilder om man vil eller ei. Men stemningsfylt blir det i alle fall.


Bilder uten for mye forstyrrende elementer er ganske stilige. Kanskje jeg skule lage en hjemmeside som var bare i svar hvitt?


Jeg husker når jeg var liten og alt på Tv foregikk på en kanal og den sluttet sine sendinger ved halv elleve tiden om kvelden. Alt var i svart hvitt og gråtoner. Alle snakket veldig pent, sånt riksmål. Når tv'n sto på var alle stille og satt rolig for å følge med. Nå så står tv'n på mer eller mindre hele tiden og har blitt en slags bakgrunnsstøy isteden for informasjon. Tidligere var barneprogrammene 25 minutter, mens de i dag har fått seg egne kanaler som sender mer eller mindre 24 timer i døgnet.


Mounty, Lady & Tessy


Var ikke allting mye bedre før? Stille og rolig. Ikke skjedde det så mye heller. Folk var snillere, det var bare de skikkelig slemme som var slemme da. Hvermansen hadde mer enn nok med å følge med på hva naboene dreiv med. 


Mounty


Lady


Tessy


Det er litt ekkelt å gå tur når det bare er bitte litt snø. Fra tidligere vet jeg at det er litt is noen steder og det er ikke alle stedene jeg husker... Gjør så vondt og plutselig endevende og slå seg.


Tessy har blitt stor jente. 3 år allerede.


Om en uke eller to så er det klart for julebad og juleklipp på hele gjengen.


Vurderer om de skal sjekke opp det Tessy driver med, må jo følge med om det plutselig blir litt spennende...


Dypt konsentrert


Lady blir mer og mer fristet...


Noen velger å ikke slippe taket,uansett hva... selv ikke for vinteren.


Rimlag som snøen kunne feste seg på.


Husk å henge ut litt mat til småfuglene i vinter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...