mandag 22. desember 2014

Julenissejente


I fjor hang jeg opp julestrømpa på buret mitt og da ble det nesten ingenting i den. Så i år har jeg kjøpt meg større strømpe som jeg skal henge opp i skauen. Da kan nissen gjøre forskjell på meg og de andre pelsdottene med god samvittighet!


Får bare håpe at nissen finner strømpa da...


Så jeg tenkte at om jeg tar på meg nisselue så tenker jeg nok nisseaktig nok å henge julestrømpa på et lurt sted.


Kanskje det er lurt å henge opp julestrømper flere steder, da er jo sjansene større for at han finner dem.


Så godt jeg kjøpte mange strømper. tenkte jeg skulle gitt til de andre pelsdottene, men tror jeg har de selv jeg...


Mamsen syntes ikke det var videre pent tenkt da... men så er nå det mamsen da!


Jeg kan jo dele litt da, om jeg får mye...


Haloooooooooooo, Nisseeeeeeeeeeeeennnnn!!!

3 kommentarer:

  1. Ojoj, så mycket snö du har! Hos mig finns ingen alls! Det bara regnar och så fryser det till is på berg och vägar, så att allt blir jättehalt!
    Din julestrumpa lyser så fint i det vita, så vi är säkra på att nissen hittar den!!
    Hälsa din mamsen att hon tar jättefina bilder på dej!!!
    Kasper med matte

    SvarSlett
  2. Det är ingen risk att nissen skulle missa den fina julestrumpan! Den syns faktiskt ännu bättre när du sitter där med luvan på! Den klär dig... Kramis!

    SvarSlett
  3. Smart uttänkt! Det ska bli spännande att se vad du får i varje strumpa!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...