torsdag 30. juli 2015

Cirkus eller Tivoli?


Tror jeg kunne fått jobb på begge steder jeg altså.


Jeg må bare posere litt så mamsen ser hvordan hun skal lage cirkuskappen. Ja for jeg må jo ha en sånn glittersak å ha på meg når jeg opptrer.


Jeg burde kanskje balansere ett eller annet på halen min samtidig?


Mamsen er skikkelig kip med godbitene når jeg jukser for å få tak i dem. Hun skulle bare visst hun hvor slitsomt det er å stå så lenge på to bein. Men det er jo ikke rare greiene om jeg skal gå på fire bein da, så jeg må jo trene.


Jeg vil ikke ha på meg at jeg jukser, så jeg kan strekke meg skikkelig ut jeg!


Om jeg skulle stått sånn når det var utstilling, hadde jeg fått beskrivelse av underlinjen da tro? Skikkelig flat mage med sixpack hadde det stått da tenker jeg!


Ser du ikke sixpacken sier du? For mye pels? Hallo jeg kan da ikke barbere meg helt heller???


Jeg har ikke glemt alle kunstene som jeg og mamsen lærte på Fristyle kurset vi gikk for en god stund siden.


Det er ikke alt som sitter like godt lenger, men med litt påminnelse så gikk det ganske så greit.


Konsentrasjonen er det ingenting å si på


Merethe var med å tok bilder av oss i dag når vi trente litt. Ikke alt som er like enkelt å få til med fjernutløser på kamera. Jammen godt hun ikke skal dra tilbake til hybelen sin med en gang...


2 kommentarer:

  1. Dig vill jag gärna dansa omkring med! Du har superfin talang!

    SvarSlett
  2. Stiligaste cirkusprinsessan alltså! Mycket glitter ska det vara förstås. Du kommer att ta publiken med storm... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...