lørdag 18. juli 2015

Tennisball er tingen


I dag har mamsen tatt sånn før klipp og stell bilder av meg, for jeg skal på utstilling neste helg. Så skal hun ta sånne etter bilder av meg når hun har ordnet meg til utstillingen. Da blir det nok stor forskjell tenker jeg. Da blir jeg skikkelig lekker. 


Jeg er ikke en sånn type som står rolig veldig lenge om gangen, så det er ikke så enkelt å få tatt et skikkelig bilde av meg. Men når jeg er ferdig ordnet til utstillingen så skal mamsen få Merethe til å ta bilde av meg som vi skal sende til Britta, så hun får se så fin jeg har blitt. Den neste uka så skal jeg og mamsen trene på å stå rolig, helt rolig sier mamsen. DET blir kjedelig det sier jeg... Men om jeg ikke gidder å stå rolig så gidder ikke mamsen å bruke penger på utstillinger på meg, så da er det vel bare å trene bitte litt da...


Bare jeg får leike litt innimellom så...


Ser du hvor rask jeg er eller? Støvføyka står rundt meg når jeg bremser for å ta ballen. Mamsen sier at jeg ikke må sladde så veldig, jeg kan få såre poter til vi skal på utstilling.


Så du jeg tok den eller?


Jeg er like rask tilbake med ballen som når Patran kastet den.


Jeg løper fortere enn Malin


Hadde de andre pelsdottene vært der så hadde jeg nok ikke fått tak i noe ball.


Bustenellik er det nye navnet mitt.


Kast den da, kast!


Sjekk den reaksjonen da! Jeg er raskere enn kamera til mamsen!


Tar den jeg!


Om du ikke har en sånn tennisball, så burde du ønske deg en. Også må du ønske deg en sånn tjener som kan kaste ballen for deg. Anbefales på det varmeste...


4 kommentarer:

  1. Jodå, jag har en tennisboll, men den är ganska trist, tycker jag. Jag vill ha bollar med snören på, helst. Men din boll ser ju kul ut. Norska tennisbollar kanske är annorlunda.

    SvarSlett
  2. Ska bli spännande at se efterbilderna också. :)
    Ronja, du är ju snabbare än blixten nästan, och bilderna på dig i full fart är ju hur fina som helst! Fattas bara, förresten. :)
    Kasper

    SvarSlett
  3. Tjoho boll och tjänare häråt. Fast det där stå stilla ska det va nödvändigt att lära sig.Du är ju snyggast ändå.

    SvarSlett
  4. Snabbare än blixten! Det blev ju väldigt fina bilder före. Svårt att stå still så länge men nog är det roligare att fara fram i full fart... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...