fredag 17. juli 2015

Vaktmester


Jeg er litt sånn vaktmester hos nabo'n noen ganger. Da sjekker jeg hagedammen, om det er passe drikkbart vann der, at det ikke er noe rusk og rask der. Om blomstene har blitt vannet til kvelds og litt annet småtteri.


Er plenen litt lang så må jeg hjelpe til å klippe den.


Nå er det helg og det er på tide å trene bitte litt, for neste søndag skal jeg på utstilling i Moss. Det blir gøy, for det er lenge siden jeg har fått vist meg fram i ringen nå. Håper bare dommeren er enig i at jeg er kjempelekker. 24 cockere er det påmeldt, så jeg får da litt konkurranse.


1 kommentar:

  1. Duktigt av dig att hjälpa grannen att kolla trädgården. Det måste ju vara rent och fint vatten i dammen när det kommer törstiga hundar... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...