tirsdag 7. juli 2015

Så var det jobb igjen


Sjekk det været som jeg fikk da! Det bøttet ned når mamsen skulle på jobb i går. Godt Merethe var hjemme så vi fikk en tur i skauen isteden for å vente på mamsen i hundegården når hun var på jobb.


Gøy å være med Merethe for hun går ikke på de samme stiene som mamsen pleier å gå.


Jeg må jo for synsskyld posere litt for henne da, for når jeg får være med på tur og hun har med kamera... kan jo ikke la henne fylle opp minnebrikken med bilder av de andre pelsdottene, kan jeg vel?


Siden jeg skal på utstilling i slutten av måneden, så skal mamsen drøye klippen en uke eller to til så hun slipper å klippe to ganger.


Litt sånt blæ vær dette her, sola kommer nok igjen når mamsen får fri igjen!


God sommer!

1 kommentar:

  1. Härligt med en reservmatte när den vanliga jobbar... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...