lørdag 25. juli 2015

Tilværelsen nytes videre


Jeg må si jeg kan godt bli vant til sånn singeltilværelse jeg altså. Ingen som maser om mat eller vasking av verken gulv eller klær. Ingen som lurer på hvor jeg har gjort av ting eller ikke gjort av ting. Når Leif kom hjem fra tur med Patran, så dro han dagen etter til London med Merethe.


 To shoppingglade til et shoppingeldorado blir sikkert gøy for dem. Takke meg til hjemmetilærelse med de firbeinte isteden. Men jeg var innom Europris etter jobb en dag, så jeg har noe å pynte neglene mine med i sommer. Noen få dager til nå så skal jeg ha de siste ferieukene mine. Da er sommerferien til Merethe over og jeg skal kjøre henne tilbake til hybel og skole. Tenk til jul, så er hun halvveis i vernepleierutdannelsen sin. 


Vesle jenta mi er på vei ut i verden på egenhånd... Kenneth er ferdig rørlegger, har fått seg samboer og flyttet hjemmefra for et par år siden. Patran skal starte på ungdomsskolen om en måneds tid. Dem vokser til disse ungene. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...