tirsdag 21. juli 2015

Skautur


Med skautur i disse dager så husker jeg hvorfor det blir så dårlig med blodsportrening de siste årene. Det er noen små svarte saker som flyr rundt mellom trærne, og det er ikke "alle duene" som dem synger om i barnesangen. Nei disse sier bzzzzzzz og suger blod.


Hundene blir ikke gode nok om man bare trener den tiden av året som det ikke er mygg, for om vinteren er det heller ikke særlig praktisk å trene blodspor. Kanskje jeg skulle gå over til å trene det om vinteren, da kunne jo til og med jeg se hvor sporet går...


Lady er veldig ivrig om jeg har lagt spor, eller om det er noen andre som har etterlatt seg et spor.


Svær skau i havna... var i allefall fram til i vinter. Nå er de største hogget ned før de ble så store at de råtnet.


Hundene derimot er godt fornøyd med å kunne springe for å få ut litt energi. Merker godt at de krever mer aktivisering når det ikke er 30 varmegrader. Dette er en mer behagelig sommer for både to og firbeinte egentlig, men det kunne jo vært litt mer stabilt vær.


På rogna ser det ut til at det allerede er høst.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...