fredag 3. juli 2015

Cooler'n i poolen til nabo'n


Når det er så varmt som nå så er jeg glad for at mamman og pappan til masen har basseng som de ikke har kjemikalier i. Da blir det sånn skikkelig badepool for pelsdotter.


Innimellom så svelger jeg litt vann, for jeg må jo gape kjempehøyt for å få tak i ballen.


De har slange fra elva, så vi trenger ikke gå dit for å avkjøle oss når det er så varmt. Mamsen og Patran kaster baller til oss, så vi får skikkelig trim av likevel.


Mamsen sier jeg er knallflink når jeg svømmer kjempefort!


Noen ganger er Malin skikkelig kip. Da tar hun begge ballene selv!


Det er helst når jeg prøver å jukse. Ta tak i ballen fra kanten isteden for å hoppe ut i vannet.


Men noen ganger så klarer jeg det helt fint.


Andre ganger når jeg må forte meg så ikke Malin rekker det, da hender det at jeg går på hode uti, enten jeg vil eller ikke. Det er når jeg ikke er tung nok i rumpa, sier mamsen.


Men jeg fikk den ene ballen i alle fall.


Er ballen for langt fra kanten så må jeg hoppe.


Ups!


Skikkelig dykking på høyt nivå.


Men ballen tok jeg!


1 kommentar:

  1. Åh, så fint du simmar i poolen. Med lite övning kanske du också kan ta två bollar på en gång... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...