torsdag 23. juli 2015

Nedre Kollsjø'n


Meg og mamsen på kosetur


Skal vi ta med sovepose neste gang mamsen?


Nye områder å sjekke ut. Her har ikke jeg og mamsen vært siden i høst, så da kan du tenke deg hvor mye jeg måtte sjekke for å komme ajour. 


Her var det modne blåbær, så jeg fikk spist litt i dag også.


Når jeg først var der så måtte jeg sjekke badetemperaturen, men mamsen ville ikke bade. Kan ikke skjønne det altså, vannet var jo riktig så bra.


Kom da... skikkelig godt vann.


Jeg sa jeg kunne svømme helt til andre siden av vannet, men det fikk jeg ikke lov til det heller.


Nydelig


Så måtte jeg klatre opp på land igjen og følge med videre sammen med mamsen


Kanskje vi får se elg i dag mamsen?


Midt i skauen var det ei bru, den var kjekk, for da kunne jeg trene til vi skal på utstilling på Elverum, Da må vi gå over en lang hengebru.


Må være bitte litt forsiktig på kanten her da, her er det langt ned


Lite jeg er modig da!


Fint turvær kaller mamsen sånt vær


Skal vi sitte her lenge?


Klar for å gå jeg altså, kommer du mamsen?


Tørker kanskje i bilen hjem?


Om jeg løper kjempe fort så kanskje jeg er tørr før jeg kommer til bilen.Men jeg må jo ha med meg mamsen så da går det ikke å løpe så fort heller.


1 kommentar:

  1. Det såg väldigt fint ut på den turen. Tänk om matten också hade badat. Då hade ni kunnat springa er torra på hemvägen... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...