tirsdag 2. februar 2016

Pur vinterglede


Juhuuuu det er vinter og det er snø!


Det ble en skitur på ettermiddagen i dag også. De storkoser seg på tur og snorker som en gjeng gamle menn ved ovnen etterpå.


I morgen er det fridag og jeg skal bruke dagen sammen med Ronja for å cache før Patran er ferdig på skolen. Jeg skulle ha 29 stykker i februar, så jeg får sette igang. Siste helga skal jeg og Hilde på en runde igjen, visse steder en må besøke før myggen våkner til live.


Mounty er den eneste som Ronja tør å ta fra pinnen til. Om hun prøver seg på det med en av jentene så får hun så ørene suser. Mounty strekker bare litt på halsen og om hun ikke slipper, så får hun beholde pinnen. 


Om han tar tegninga litt tidligere så rekker hun ikke å få tak i pinnen. Og en ting det er nok av på jordet etter vindværet på fredag, det er pinner.


Siden yr.no spår solskinn fra skyfri himmel på formiddagen i morgen, så må jeg cache på et sted med mange fotomotiver forhåpentligvis. Siden hundene er nybadet så er byen helt uaktuell,så jeg får studere kartet i kveld for å finne et egnet sted.


Med en gang Mounty var litt opptatt av meg, så benyttet Ronja seg av muligheten til kanskje å få pinnen alene.


Det ble en liten sprekk i skyene, men ikke der sola var. Så jeg får satse på solbilder i morgen.


4 kommentarer:

  1. Du har ikke akkurat fritidsproblemer du heller! Alltid noe å finne på, og den cachinga kan føre en på mange nye, spennende steder.
    Lykke til!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei har vel egentlig ikke det :) Hvile kan en gjøre når en blir gammel!

      Slett
  2. Så härliga bilder! Den, där de sitter på rad är underbar - Ronja sitter så käpprätt rakt för att
    få möjlighet att synas mellan de större! :D

    SvarSlett
  3. Poserer villige på tur når fotoapparatet er med

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...