onsdag 22. februar 2023

På opplæring hos bestemor

 dua mi

Hey you! Nå er jeg på opplæring hos bestemor. Når bestemor graver litt nederst i klesskapet for å få riktig image for en fotoshoot. Vi trener litt hver gang jeg er her, så til sommeren så er jeg utlært!

dua mi

Jeg må innrømme at vi trenger å øve litt til på badass holdningen. Det er visst ingen som har den holdningen med glimt i øyet... sier dem.

dua mi

Fikse sveisen litt, så er det på tide med litt svart eyeliner, litt blått i håret og kanskje litt svart neglelakk. Jeg må ta det litt rolig sier bestemor, for mamma og pappa trenger en liten tilvenningsfase. Om vi går for hardt ut så er det ikke sikkert bestemor får være barnepike så ofte.

dua mi

Bestemor kjøpte julegave til meg, så alle kan se at vi er litt av et team...

solnedgang

Nyt dagen og se fram til neste soloppgang...


7 kommentarer:

  1. Babies look so innocent and happy!

    SvarSlett
  2. Helledussan så søt hun er! :)

    SvarSlett
  3. Your training will sure be fun and so will graduation!

    SvarSlett
  4. Hahaha, vilken hårding. Men hon måste nog öva in ett bra minspel för att hon ska se lika tuff ut som farmor vill :D

    SvarSlett
  5. Thanks for joining our Thankful Thursday Blog Hop, we appreciate you hopping in!

    SvarSlett
  6. What a sweetheart! Hugs to everyone!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...