tirsdag 27. august 2019

Det ligger noen i senga mi!


Sjekk her'a, jeg skal legge meg også ligger det noen i senga mi allerede!


Best å spise opp maten sin først kanskje, så han ikke tar den i samme slengen om jeg skulle sovne...


Så kan vi kose oss.


Du trengte ikke å våkne da Oliver, kan sove sammen vi.


Oliver synes det er ganske greit helt til Bella begynner å småjafse i pelsen hans og snuse han i ørene.


Bella på sin side er ikke særlig flink til å ta et hint eller to. Nei hun er jo vant til meg og der er det klar tale som gjelder.


Oliver oppdaget at Bella hadde spist, så da var han i full gang med å vaske smuler fra pelsen hennes.


Problemet var at Bella mye heller ville leike enn kose.


Når hun beit han i bakbeinet da fikk han nok.


Hun så bare en annen vei og håpet at han ikke kveset og kom med klørne på en stund.


Merethe hadde med smaksprøver til hund og katt som de hadde fått i postkassa. Det satte de stor pris på, så nå er esken snart tom. Må jo fordele de litt, men det er jo tross alt godis da.

1 kommentar:

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...