lørdag 10. august 2019

Sosialisering med RødeNakker


Jeg visste Redneck skulle på Røsholmstranda i helga, så trodde jeg ikke at de skulle starte allerede på torsdagen. Så jeg ble litt paff når de var i full gang når jeg hadde avtalt litt bading med Frida og Kjersti. Men, men det blir god sosialisering tenkte jeg.


Frida kastet seg ut i vannet så spruten sto til alle kanter.


Greit å ta ei pause på land så en får ut noe av vannet i ørene.


Valpene leika mer rolig nå enn sist de var der. Det var litt mer samarbeid enn konkurranse på en måte.


Fult fokus på Kjersti som har tennisball


Kast ballen da!


De var nesten mest opptatt av å leike i sanda enn å svømme. Klart våt pels og sand er en ypperlig kombinasjon.


Langline på begge to er ikke så optimalt heller, så det spørs om vi må finne et sted som ikke er så sentralt neste gang de skal møtes for å leike.


Snart må hun få ny sele om hun skal fortsette med langlinen sin. Bella vokser veldig raskt så det er litt rart at den fremdeles passer egentlig.


Best å holde øynene litt igjen nesten hele tiden.


Var det noe spennende i sanda der?


Nydelige jenta mi det!


Frida er ikke like begeistret over å ha bånd på seg hele tiden.


Men må man så må man...


2 kommentarer:

  1. Underbart att se dem leka så fint tillsammans. Sandiga och blöta och väldigt fina båda två :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...