lørdag 9. april 2016

Siste vinterobservasjoner


Spennende å følge med i issmelting for sånne firbeinte. Isklumper kommer flytende og forsvinner ned i stikkrenna gjennom veien.


Borte vekk!


I dag har jeg vært litt effektiv. Bilen ble vasket invendig, det hadde jeg ikke gjort i hele vinter, så det trengtes for å si det sånn.


Etterpå tok jeg ned julebelysningen som hang oppe i kjærr og trær i hagen, før det ble hundemøkkplukking på høyt nivå. 4 bøtter, så nå er det forholdsvis reint rundt veggene igjen. Utrolig mye som kommer fram når snøen smelter.


Snar er dette historie, og mange måneder til neste gang.


På kvelden ble det hjemmelaget pizza på oss. Jeg ba bort mamma og pappa også, i og med at Merethe og Marius er hjemme i helga. 


Neste torsdag kommer Leif hjem og skal være til søndag, så da blir det familietid igjen. Jeg har en liten ide om hva vi kan finne på, så får vi se hva det blir til. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...