lørdag 23. april 2016

Morgenfugl


Ingen store planer i dag, jeg og Patran skal bare en liten tur til Vikersund og se om vi finner igjen den sporbare saken min til geocaching. Den ligger nemlig i en boks som vil bli arkivert innen noen uker om ikke den som har boksen har litt vedlikehold på den, Så da kan jeg jo likegodt plukke den opp for å prøve å få den i sirkulasjon igjen.


Hundene måtte få seg en tur på formiddagen, da kunne jeg likegodt ta en tur oppover Holleia for å sjekke snødybden. Jeg har jo litt lyst til å plukke de boksene som er der også. Det viste seg av det var litt i tidligste laget, så om et par uker så er alt inntakt tenker jeg for en Holleia tur.


Samtidig justerte jeg plasseringen på min egen cache der, for nå var det bart. Da endte den opp litt høyere, slik at det ble litt utsikt for de som logger den.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...