mandag 30. september 2019

Året var 2012



Lady på utstilling


Valpekos


Mine valper med på besøk i Strømsoddbygda til valper som var litt eldre enn dem


Ikke like enkelt å få valper til å se dit de skal, det er noe de lærer etterhvert som de blir tatt bilder av


Jeg og Mounty på Nøklebytangen


Godt å ha håndterbare hunder


Mounty er flott, bare blitt litt egenrådig på sine gamledager


Apporteringstrening


Røssholmstranda tror jeg, Tessy og broren hennes som var her noe lenger før den ble hentet


Selvutløsertesting i havna


Man må kose seg litt om man er på tur da


Mounty på utstilling


Valper setter stor pris på friheten sin før de skal inn til kvelds


Men jeg vil aller helst kose litt jeg da


Det var et javnt og helt utrolig flott kull


Mounty må foreviges


Ronja var akkurat hentet i Sverige og Tessy er snøtt et år gammel


Hun var så utrolig liten i forholde til flat valper som jeg var vant til å håndtere


På toppen av Mørkgonga


Ronjas første valpeshow


Mounty på utstilling

 

Ronjas første tur på Bukollen, Hun var så liten at hun satt i sekk en stund for å hvile.


Solsikkeåker mot Sokna


Vet nå ikke om jeg egentlig egner meg som noe fotomidell


Ravnås på Norefjell kom snøen tidlig


Høstfarger i Søndre park i Hønefoss 


Etter en av mine få frisørbesøk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...