torsdag 17. februar 2022

Bytur med sjefen


 I dag var vi ønsket i studioet til en profesjonell fotograf hos Kolonihagen. Vi, ja jeg og sjefen, skulle møtt opp sist torsdag, men da hadde fotografen fått covid, så ny time ble i dag. Ikke bare måtte vi møte opp, vi hadde fått anvisning om lys bluse og svart dressjakke. Takk til Helle for lånet av jakke, da den jeg bestilte meg på nettet var hakket for liten.

Jeg synes selfier er kleint, men det er ikke halvparten så kleint som å posere for en fotograf, i studio i sjølveste Oslo. Men øvelse gjør mester sier dem, men jeg satser på å øve på selfier først. Han holdt på til vi var fornøyde med resultatet, så vi kan vel ikke klage å resultatet akkurat. Blir spent på å se bildet ferdig redigert og tilsendt. 

1 kommentar:

  1. Fy, det är jobbigt att bli fotograferad hos en fotograf. Sist jag var med om det var på bröllopsfotona för nästan 39 år sedan. Selfies är inte heller lätt att få till men övning ger färdighet, precis som du skriver :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...