fredag 4. februar 2022

Ukens ord "varme"

bål

Ukens ord er varme/heat. Hva varmer deg? Man trenger ikke ha bål eller fyr i ovnen for å føle varme. Det er mye som kan gjøre at man føler en varme i kroppen. En god tanke, eller bare at noen viser at de bryr seg om deg. 

vaffel

Det varmer at noen har gjort seg bryet med å lage noe jeg liker godt. At noen vil ta seg bryet med å gjøre noe for å glede meg.

solnedgang

Det varmer meg når naturen byr på et av sine fineste underverk, solnedgangen. Jeg har mange timer både på verandaen og andre steder for å se på solnedganger. Aller helst liker jeg å ta bilder av naturen. Prøve å forevige øyeblikk som ikke varer evig.

 Ukens ord

Jeg har tagget disse innleggene med #ukens ord så du kan bruke linken da vil alle innleggene om dette temaet ligge etter hverandre. Det kommer nytt ord hver fredag som du kan linke til en uke.

*

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter
*

3 kommentarer:

  1. Den sortens värme känner jag också och det är den bästa värmen.

    SvarSlett
  2. You have some wonderful warm things. Love that fireplace.

    Have a fabulous day and weekend. Scritches to the furbabes. ♥

    SvarSlett
  3. Visst är det extra fint med både eld, mänsklig värme och det naturen bjuder oss på.
    Vackra bilder i din tolkning.
    Ha det gott.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...