lørdag 19. februar 2022

Fredagen ble bare borte

 kort

Etter jobb dro jeg innom på plantasjen for å finne en blomst til overraskelsesbursdagen til mamma. Hun har den egentlig på mandag, men siden ungene med samboere kom på middag i går så passet det å be de på pizza også.

bomster

På plantasjen var det mye å velge mellom, jeg kjøpte hortensiaer i tre forskjellige farger og plantet dem i en sånn selvvannepotte som jeg måtte montere sammen. Skjærefjøl og microfiberkluter.

vintertur

Når jeg kom hjem satte jeg pizzadeigen og tok en tur med hundene, så de skulle få turen sin før alle sammen kom.

hortensia

Med besøk i helga så får vi se hva det blir til. Ha en flott helg og kos dere!


 

2 kommentarer:

  1. Fina hortensior och i självvattnande kruka håller dem sig säkert. Jag brukar glömma vattna de då regelbundet som de behöver. Rejält med snö hos dig :)

    Ha det gott! Carina

    SvarSlett
  2. Vilket vackert blomsterarrangemang det blev och en självvattnande kruka underlättar skötseln mycket. Det ser ut som om du har lika härligt vinterväder som jag och nu får vi passa på att njuta så länge det varar. Förhoppningsvis länge :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...