fredag 25. oktober 2024

Bare å nyte helga

 pus katt kattepus pusekatt

Ja denne helga skal jeg bare kose meg. Det tror jeg kattene skal også. De koser seg nok mest når de får være aleine hjemme mens jeg er på jobb. Jeg får gjøre en innsats etterpå, så det ser litt reinere ut. Skifte på senga og bade hunder. Da går nok kvelden tenker jeg.

pus katt kattepus pusekatt

I morgen skal jeg kose meg med Dua mi og hun skal jammen ligge over også. Søndag blir det Furumo med bading og ikke minst sklie før hun skal hjem igjen.

pus katt kattepus pusekatt

Lurven er litt over alt når Varga er litt på hogget. Da blir det litt trimming av katter, samt litt kjeft for det. Det har hun fått kjeft for siden jeg hentet henne hit, men det ser det ikke ut til at jeg får plukket av henne.

pus katt kattepus pusekatt

Varga ligger i bur om natta, for ellers blir det null søvn på kattene og henne. Oliver har også en forkjærlighet for buret som står i stua. Så når det nærmer seg tid for legging, så er det ikke hver gang han går ut når hun skal inn.

pus katt kattepus pusekatt

Når han er trøtt er han ikke god å få flyttet på. Det lyser lang vei at han synes vi bare skal gi beng og slutte med maset vårt.

pus katt kattepus pusekatt

Jeg hadde ikke bedt henne om å gå å legge seg, men hun syntes nok at Oliver kunne holde seg borte fra buret hennes. 

pus katt kattepus pusekatt

Varga satte seg ned i påvente av at Oliver skulle ta hintet om å forsvinne.

pus katt kattepus pusekatt

Siden det er et stort bur så er det plass til at begge skal ligge der, men jeg tror det kan bli litt baluba utpå natta.

pus katt kattepus pusekatt

Oliver prøver etter beste evne å få Varga til å ta til fornuft og gå ut av buret hans.

pus katt kattepus pusekatt

Til slutt gir han opp og finner seg et annet sted å sove for natta.



3 kommentarer:

  1. Herlige bilder! Stakkars Oliver, for han vil sikkert også ha et eget bur :)
    God helg!

    SvarSlett
  2. That was a real cage match and it looks like they were both having fun!

    SvarSlett
  3. Jag hoppas helgen blir precis så lugn som du vill och att du och Sofie får några bra dagar. Jag hejar på Varga när det gäller hans bur. Det är ju faktiskt hans bur och det förstod Oliver till sist :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...