mandag 21. oktober 2024

Normal - eller ikke?


Har du sett reklamen om at "alt var bedre før, jeg er fra før"? Var livet ditt bedre før, eller har du justert deg inn på en bedre versjon av livet ditt nå? Jeg har justert livet mitt så jeg har en tilnærmet optimal versjon nå. De humpene og dumpene som kommer velger jeg å ikke bruke energi på. Det er vel noe som kommer med alderen, at man velger sine kamper. Når jeg var yngre tok jeg vel alle kamper innen 100 meter radius. 


Jeg har alltid mange planer, mer eller mindre tidfestet. Når man har vært mange steder så er det ennå flere steder å dra. Når man har kjøpt billetter så vet man  at det blir mye kos framover. Når man har venner som blir med når jeg har noen ideer. Jeg er heldig sånn. Er det ingen som vil være med så er jeg ikke skremt av å gjøre ting på egenhånd heller. Vil du ha meg med på en ekspedisjon så er det lov å spørre...


 Noen er verdt tiden din, andre ikke. 

3 kommentarer:

  1. Ja, det er da godt at du velger dine kamper. Det er sånn med meg også, for noen ting er det ikke verdt å bruke energi på. Det er godt at en blir litt klokere med årene.

    SvarSlett
  2. Such a pretty horse. You always seem to enjoy yourself with all that you do!

    SvarSlett
  3. Fina bilder. Visst finns det en del som var bättre förr men det mesta har nog ändå utvecklats till det bättre genom åren och det är roligare att se framåt än att stirra sig blind på det som var. Men minnena av fina stunder vill jag ha kvar och dem plockar jag fram lite då och då :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...