søndag 6. oktober 2024

Sofie sjarmerer de fleste

 min lille due fotoshoot

Jeg hintet om at de ikke trengte å rake løvet som falt fra lønnetreet de hadde i hagen. Jeg hadde nemlig en liten plan om sola holdt seg, om de ikke hadde noen planer ei helg innen rimelig tid. Så dukket jeg opp når Dua mi var i pysjen på lørdag. 

min lille due fotoshoot

Kenneth stupte inn i klesskapet og lurte på hva jeg hadde tenkt å ha på henne. Da ble det ullgenser og en matchende bukse før det bar ut i sola.

min lille due fotoshoot

Hun er jo så medgjørlig å ta bilder av. Hun gjør akkurat som en sier, så det er bare å knipse løs.

min lille due fotoshoot

Kenneth er ganske medgjørlig han også, jeg trengte jo litt hjelp for å få til noen effekter. 

min lille due fotoshoot

Med rundt 300 bilder iløpet av et par timer, så er det mange å velge mellom. Men det er mange like. Når man tar bilde av unger og dyr er det greit å bruke seriefunksjonen på kamera.

min lille due fotoshoot

Om hun ikke er sulten eller trøtt så er det stort sett et stort smil over hele ansiktet hennes.

min lille due fotoshoot

Man må jobbe litt også når man først er ute.

min lille due fotoshoot

Unger må få leike litt innimellom, da er de enklere å få til å gjøre det du ber dem om.

min lille due fotoshoot

Klart det måtte bli et par bilder med Pink også. Hun formelig trippet for å få lov å posere litt og ikke bare bli bedt om å gå vekk og legge seg.

min lille due fotoshoot

Radar par disse her.

min lille due fotoshoot

Liten skøyer som storkoser seg bare hun får være med på ting

min lille due border collie

Skulle nesten tro det ble kastet steiner isteden for løv

min lille due

Litt synd med stilken på det bladet

min lille due

Litt maur i rumpa så det ble litt klatring i buska også

min lille due

Ei som er veldig stolt av å kunne hjelpe til med å fjerne løvet

min lille due

Mår vi var ferdige med det vi hadde tenkt å ta bilder av ble det litt leiking. Sofie er veldig glad i å huske og hun får vel aldri stor nok fart.


1 kommentar:

  1. Så flotte bilder av Sofie. Hun har lært seg å posere akkurat som hundene :)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...