tirsdag 15. oktober 2024

Kattepasser i helga

pus katt kattepus pusekatt

Vokteren i Tranbyveien holder fortet mens de andre har tatt seg en tur til Trøndelag.

pus katt kattepus pusekatt

Det ble noen timer i helga for å holde Chilli med selskap. Hun trenger ikke bare mat og vann, men kos er også noe som settes pris på. 

* *

Hun møtte opp da jeg låste meg inn, og da var det rett opp på armen for kos. Hun kvitterte med maling til den store gullmedalje. Etterpå ble det litt leiking.

katt pus pusekatt kattepus

Det er ikke innsatsen det skal stå på.

katt pus pusekatt kattepus

En liten pust i bakken før neste innsats

katt pus pusekatt kattepus

Hun har nok å finne på når jeg ikke var innom, men litt prat og kos sa hun ikke neitakk til.

katt pus pusekatt kattepus

Stort sett så startet det med kosing, så ble det leiking til det så ut som hun var litt sliten og ikke vare like ivrig lenger. Da ble det litt mer kos før jeg dro hjem. 

katt pus pusekatt kattepus

Det ble noen bilder av henne denne helga. Hun er et skikkelig sjarmtroll å tilbringe tiden sammen med.

katt pus pusekatt kattepus

Når jeg dro hang jeg opp denne leika, så kunne hun aktivisere seg litt selv etter at jeg hadde dratt.

katt pus pusekatt kattepus

Jeg satt på golvet ved siden av henne og hun tullet rundt etter både kos og oppmerksomhet.

katt pus pusekatt kattepus

Når hun skjønner at jeg skal fylle opp maten og tømme doen, da dilter hun etter for å se hva jeg driver med.

katt pus pusekatt kattepus

Hun synes nok godt jeg kan være litt til når jeg først har kommet.

katt pus pusekatt kattepus

Har du sett noen som ser så trist ut?

pus katt kattepus pusekatt

Tipper hun blir lykkelig igjen når hun ser at det er de som låser seg inn og ikke meg som kommer.

* *

Når jeg først var på Sokna så stakk vi en tur innom Wenche Lill og Virre for å ta en tur rundt Blystad i forholdsvis surt og vått vær. Det er vel sånn når det er opphold når man starter, da blir det for ekkelt når det kommer både regn og vind over jordene.

1 kommentar:

  1. Kul att få se det lilla charmtrollet och att mysa med djur är alltid trevligt :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...