torsdag 12. november 2020

#29 Frihet gjennom begrensing


Bilder blir ofte dårligere av å inneholde for mye, enn for lite. Du må lære å ta bilder fem meter fra sengen din. Hold deg innenfor denne avstanden og se hva du finner.


Dette er vel det nærmeste jeg kommer til å legge ut bilder fra min seng. Jeg sover med vinduet åpent og med tåke og kalde grader så blir vinduet fult av frostroser.


Dette blir nok det siste innlegget med kamerakuren, det er alt for mye som er basert på å ta bilder av andre. Jeg liker mye bedre å ta bilde av ting og dyr, enn noe samspill mellom andre folk og personligheter. 


1 kommentar:

  1. Fina ismönster på fönstret. Jag tycker som du, att det är roligare att fota djur, natur och föremål än att fota människor. Om någon hamnar i bilden medan jag siktar in mig på ett annat motiv så är det bara roligt men det är sällan jag tar en bild på bara en person.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...