fredag 1. januar 2021

1 av 365

 Love is

Nytt år og nye mål, eller skal man slett ikke ha noe mål og mening dette året? Det blir nok litt endringer inne her i 2021. Ja ja da ble det en plan allerede da, men noen deling blir det ikke. I år skal bloggen få leve sitt eget liv og jeg har som plan å få økning i forhold til i fjor dag jeg lå på +/-200 pr dag. Jeg har allerede begynt på grunnlaget for oppsummeringen av 2021, for man må starte tidlig for å slippe all jobben på slutten av året. I 2020 hadde jeg delt over tre tusen bilder iløpet av året, da er det fort at noe glipper som virkelig skulle vært med. 


Planen er også å komme med en ukes oppsummering på søndagene. Men skjer det noe spesielt eller jeg har en del bilder, ja så kommer det innlegg. Men hver eneste dag blir det ikke noe innlegg. Ha et flott nytt år og kos deg.


3 kommentarer:

  1. Godt nytt år og lykke til med planen din :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, planer er til for å endres vel 🤔

    SvarSlett
  3. Jag gillar verkligen de kloka orden i rutan. Det är ungefär så jag lever och kanske borde det vara mitt motto :D Lycka till med planerna!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...