lørdag 2. januar 2021

Nyter fridager


Her blir det ikke mye kokkelering av andre, men noen brødskiver og litt middagsmat klarer jeg da å knote til. Fridager nytes, for jeg veit at januar kommer til å gå i ett på jobben til årsoppgjøret er ferdig. Så da er det bare å nyte dagene fram til mandag med tur i skauen for de firbeinte.

* *

I dag var Oliver også med på hele runden til tross for at snø ikke er hans store lidenskap.

* *

Som hund og katt sier dem, men jeg veit nå ikke jeg. Her trives de stort i sammen. Kos deg med videosnuttene og plutselig så er jeg tilbake med et nytt lite innblikk i hverdagen min.


1 kommentar:

  1. Det känns som om jag ler med hela kroppen åt alla dina hundar som leker i snön :D Oliver tyckte nog att det var bäst att gömma sig lite när han kom för nära. Det skulle nog inte vara så kul för honom att bli nerspringd av de mycket större kompisarna.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...