mandag 3. oktober 2022

Tur for deg eller meg?

darren

Det er mange som setter pris på mange bilder fra en tur. De får på en måte vært med. Jeg får mange tilbakemeldinger på turinnleggene mine, hvor folk takker for at de fikk være med meg på tur på steder de ikke kommer seg selv. Det er ikke alle som kan ta en tur i skauen om de aldri så mye vil. Det kan være mange grunner til det, både sykdom og "psykdom". Det er ikke alle kropper som kommer seg ut i skauen som det ikke er tilrettelagt for rullestol, eller på fjellet som de har travet hele livet. Noen bor på andre siden av jorda og har ingen planer om å feriere i Norge, langt til skogs, eller fjellet.

darren

Er jeg på andre steder så kan jeg friste noen til å ta turen for å oppleve attraksjonen, eller utsikten. I helga var jeg på fjelltur ette regneværet på lørdag. Siden jeg hadde shinnet huset etter jobbe på fredag, så måtte det liksom skje litt på søndag. For å være helt ærlig så var det avtalt for en stund siden, så lenge Hr Yr var på vår side. 

darren

Jeg kunne nøyd meg med å oppdatere dere med disse bildene fra turen som jeg fikk på melding fra Inger Synnøve. Alle bildene i dette innlegget kommer fra henne. Dere hadde helt klart sett at vi hadde en knallfin, helt utrolig flott tur utfra disse få bildene. Til og med jeg skjønner at dere ikke trenger de 300 bildene jeg tok, for å skjønne at vi var på fjellet på søndag. Men dere skal få de 300 bildene, nja kanskje ikke alle 300, men mange av dem i et seinere innlegg. Du trenger ikke 300 bilder for å skjønne at vi koset oss og det ene utrolig flotte landskapet avløste det andre på runden vår. 

darren

For å forklare bitte litt... Skal du ha det slik så trenger du ikke lese boka for å få med deg handlingen, du kan bare lese bak på sammendraget. Jeg for min del foretrekker å lese hele boka, se hele filmen og spise hele måltidet. Noen ganger så tenker jeg, er DET alt du viser fra en hel dag ett sted, fra en tur som har vart lenge, fra alle inntrykkene etter den opplevelsen? 

darren

Hvem er bloggen min for, deg eller meg? Hadde den bare vært for meg så hadde jeg ikke publisert den på nettet til alle og enhver. Nei da hadde jeg beholdt alle bildene selv og holdt turopplevelsene for meg selv. Jeg ser følger folk på både blogger og Instagram for å få tips om ting jeg kan se eller oppleve. Jeg regner med at mange følger meg av samme grunn. Jeg er ikke fult så aktiv på Instagram, men glimter litt til i ny og ne.






5 kommentarer:

  1. I enjoy your hikes. I'd go with you in a hot second. Such fun and I love your furbabes.

    Have a fabulous day and week. Scritches to the furbabes.. ♥

    SvarSlett
  2. Count us in the "we love your tours" group, always such wonderful and fun photos!

    SvarSlett
  3. Flotte bilder fra turen din, og vakre høstfarger!

    SvarSlett
  4. Ja, du har nog förstått att jag älskar alla fjällturer som jag får följa med på, trots att jag faktiskt själv kommer iväg på liknande äventyr ibland :D Jag har ibland en känsla av att jag har med lite för många bilder men tänker då att det i första hand är för min egen skull jag bloggar. Om någon inte gillar att det är så många bilder så får de skrolla förbi eller låta bli att läsa. Den här gången fick jag se många bilder på dig och det var kul som omväxling. En fantastisk höstdag på fjället :D

    SvarSlett
  5. ...such a beautiful place to enjoy nature, thanks for taking my along.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...