onsdag 23. januar 2019

EFIT - min dag i dag


Arbeidsdag og klokka ringer ti på seks, lufting av hunder og jeg får på meg noen klær. Da kan dagen starte, og dyra får nytt vann i vannskåla si. Kattene bruker hundeskåla, så det holder med ei skål oppe og ei nede.


Etter å ha slept av Patran til bussen var det bare å fulle opp handlevogna for å sikre lunsjen på jobb. 


Mye som skulle gjøres i dag, for jeg er litt etter etter at vi hadde årsoppgjør og revisorer på besøk. Jeg var ikke mye involvert i revisorene, men jeg hadde mye jobb opp mot kundene våre. Om de er "små" for oss, så er vi hovedleverandør for dem. Da skal reskonto stemme for deres revisorer også.


Stekte karbonader og egg til lunsj, men det glemte jeg å ta noe bilde av. 


Bankføringer, for nå er snart januar over og da er det en ny månedsavslutning.


Endelig var det på tide å komme seg hjem og plukke opp Patran igjen.


I dag ble det middag før det ble tur på hundene. Når en er sulten så er det bare å diske opp med noe lettvint før en tar seg til noe annet. Litt ris ved siden av så ble det riktig godt.


Nå som det er litt kaldt er det viktig å legge i ovnen før en går ut for en times tid eller så.


Det ble en runde i havna i skumringa. Det hadde snødd litt siden sist, så det er greit å ta en runde så stien holder seg åpen. Oliver sleit seg med på runden, så han var ganske kald når vi var nede igjen. Jeg hadde fått endel snø i støvlene så jeg var ikke så varm jeg heller. Da er det bare å finne fram ei bok og krabbe opp i badekaret.


Når en har startet på en ny bok så er det veldig opp og ned hvor raskt en kommer inn i den. Denne her var litt tung selv om den var skrevet på en måte jeg liker. I jeg person og på en måte i dagbokstil, men det er mange jeg personer. De har liksom hvert sitt kapittel og forteller den samme historien fra sitt perspektiv. 


Litt krim på tv'n er greit så en slipper å tenke så mye etter en travel dag på jobb.


Etterpå var det bare å sette seg ned med dagens bilder og lage et innlegg til


Det ble et foto i timen denne gangen også, men med mye forskjellig som skulle gjøres på jobb ble det så som så med bilder mens jeg var på jobb. Har du lyst til å lese om andres EFIT dag kan du klikke HER.

6 kommentarer:

  1. Flott gjennomført! Imponerende maraton :)

    SvarSlett
  2. Värmer du hela ditt hus med ved eller har du annan värme också?
    Boken verkar intressant, alltid nyttigt att få olika personers syn på samma sak.
    Tycker att du ska få slippa handla till jobbet varje morgon, ibland borde väl någon annan kunna göra det!?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har varme i gulvene på badene og i gangen. Jeg handler bare en gang i uka til jobben.

      Slett
  3. Men gud så underbart med skumbad!

    SvarSlett
  4. Du har också ett jobb med mycket siffror ser jag �� Härligt alla djur, känner igen morginrutinerna ����

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...