onsdag 9. januar 2019

Instagramkontoer


Jeg har en instagram konto, men blir vel ikke helt enig med meg selv hvor ofte den skal oppdateres. Jeg har litt over 300 følgere og får 10% klikk på bildene. Jeg kunne sikkert lagt ned mer jobb for å få folk til å følge meg, men jeg liker best at folk følger meg på eget initiativ og ikke fordi jeg nærmest ber om det. Jeg får jo egentlig ikke noe "igjen" for å oppdatere med bilder, for det er veldig få om ingen av bildene der som ikke har vært, er, eller kommer på bloggen. Men jeg er innom hver morgen når jeg spiser frokost, for å se på andres bilder. Jeg følger rundt 300 stykker, og veldig mange av dem poster knallfine bilder. Så i dag tenkte jeg at jeg skulle tipse deg om noen av dem, om du er på instagram og gjerne vil se flotte hunde eller naturbilder. Ja for det er den type bilder jeg poster. 

The Best Of Finland har vel så si de beste naturbildene jeg har kommet over.

Momentouno er en liten corgi som har sjarmert meg.

Ruotsijuha er en fotograf som tar bilde av ville dyr i sitt rette element.

Peter Van Der Veen er også en villdyrs fotograf med unike bilder.

SRM Photo tar bilder av ville dyr.

Jesse R Gordon tar bilder av fugler.

Iuriebelgurschi naturfotograf på Island.

Jennyhs75 tar fuglebilder stort sett og andre naturbilder.

Nå har du litt å kose deg med i kveld tenker jeg... 

2 kommentarer:

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...