tirsdag 11. februar 2020

30 Fakta om meg


Flere har delt denne har jeg sett, jeg fant denne hos Marit.

1. Hva er din største skrekk?
Nei jeg er vel egentlig ikke redd for noe, tror litt på karma så en seiler igjennom livet som en fortjener det.

2. Hva ville du bli da du var barn?
Jeg ville bli arkitekt. Kunne sitte i timevis å tegne både hus og hvordan rom innredningen var.

3. Hvor høy er du?
Ikke så høy bare 168 cm

4. Hvor gammel er du?
48 år, men føler meg vel ikke særlig mer enn 25.

5. Har du søsken?
Nei, men ønsket meg en eldre bror når jeg var liten. I voksen alder har jeg ikke savnet søsken.

6. Hvor er du fra?
Sokna, jeg har bodd seks forskjellige steder i hele mitt liv og de ligger ikke mer enn to mil i avstand, så jeg har vært rimelig lokal i hele mitt liv.

7. Har du noen piercing?
Jeg har et hull i ett åre og to i det andre. Alle tre har jeg stukket selv. Har til og med stukket hull i ørene på mamma når jeg var ung.

8. Hva er det siste du kjøpte?
Jeg handlet matvarer i går, ukes handelen med Patran.

9. Vil du ha flere barn/har du barn?
Jeg har tre unger, en gutt på 28, ei jente på snart 25 og Patran på 17. Nei jeg skal ikke ha flere unger!

10. Hva står det i den siste meldingen du sendte?
De skulle ha inn 6-8 stykker


11. Liker du best frokost eller middag?
Jeg lever og ånder ikke for mat, jeg spiser fordi jeg er sulten så det er akkurat det samme.

12. Ler du av deg selv?
Nei ikke mye, jeg gjør ikke noe som er å le av. 

13. Ville du helst ha vært popstjerne eller skuespiller?
Poppstjerne

14. Foretrekker du sko eller gå barbent?
Barbein, går alltid barbeint hjemme året rundt.

15. Foretrekker du havet eller poolen?
Egentlig ingen av dem, jeg vil ha ferskvann.

16. Sover du helst alene eller sammen med noen?
Sammen med noen, beste jeg veit er å ligge inntil noen når jeg skal sove.

17. Hvis du kunne endre navnet ditt, hva ville du ha valgt da?
Mona og Rita var favoritter når jeg var liten. Nå er jeg egentlig fornøyd med navnet mitt, da det ikke er så veldig mange som heter det.

18. Finnes det noe gult i nærheten?
Nei, men jeg fikk gul solkjole til jul. Må bare jobbe litt med sommerkroppen først, men det er lenge til sommer.

19. Har du vært forelsket noen gang?
Ja, flere ganger. Noen ganger har det vært gjengjeldt andre ganger har det vært forgjeves.

20. Hva står det i den siste Messenger meldingen du sendte?
Ja, hun burde skjønt tegninga. Men hun var vel fryktelig forelsket da


21. Hva vil du vite om fremtiden?
Jeg kunne tenke meg å vite alt jeg, både vondt og godt. Jeg har lite til overs for uvisse ting, jeg liker å ha full oversikt. Jeg kunne til og med tenkt meg å vite dødsdato og årsak.

22. Samler du på noe?
Jeg har vondt for å kvitte meg med bøker, så da samler jeg vel på dem?

23. Liker du sterk mat?
Nei, krydrer maten minimalt, liker at maten smaker mat jeg.

24. Når så du moren din sist?
På søndag var jeg der og spiste mat.

25. Hvilken øyenfarge har du?
Blå

26. Hva skremte deg om natten når du var barn?
Tordenvær, jeg var livredd i tordenvær i mange år. Det slo ned hos naboen da jeg var liten og huset brant opp nesten. Jeg er ikke redd lenger, men jeg liker det ikke. Man kan endre ting om man virkelig vil. Du må selv være villig til å endre deg, det klarer ingen andre uten at du vil selv.

27. Hvilken iskrem er din favoritt?
Pistasje med peanøtter og blåbær

28. Kan du kjøre slalåm?
Jeg har eid et par ski som jeg har brukt en times tid før de ble solgt. Nei det var ikke noe for meg.

29. Hvilken ringelyd har du på mobilen?
Den piper. Må ha en ringetone som ingen andre har, det er så mange telefoner som ringer på jobben. På telefonen min på jobb har jeg barnelatter. 

30. Har du et favorittdyr?
Jeg har 5 hunder og 3 katter, ellers så liker jeg det meste av dyr som har pels. Jeg har hatt en drøss med forskjellige opp gjennom årene. 20 år med akvarier, andre jeg har hatt er kaniner, marsvin, undulater, degus, høner, pilfinker, hest på for to ganger. 


2 kommentarer:

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...