mandag 17. februar 2020

EFIT - en dag på jobb



Det går ut på at du skal ta et bilde i timen gjennom dagen. HER finner du andre som er med på det samme.


Når vekkeklokka ringer og klærne er på, da er det bare å gå ut på kjøkkenet for å lage seg frokost.


Klokka nærmet seg sju og jeg er klar på jobb. Bare å sette igang med dagens arbeide.


En ser at at våren nærmer seg når det lysner før klokka er åtte om morgenen.


Siden det er to jenter med løpetid hjemme tok jeg med meg Mounty på jobb. Etter å ha ligget i bilen et par timer så var det på tide å lufte han litt. Jeg hadde med bånd så han kunne stå bindt i gjerde og hoppe inn og ut av bilen som det passet seg resten av dagen...


En tur i banken for å betale regninger og hente filer for de som hadde betalt til oss i går.


Nærmer seg lunsj tid og det må ryddes ut av oppvaskmaskinen.


Mounty fikk en liten luftetur bortover gata når jeg hadde spist.


Det er utrolig hva en får se når en er på en liten luftetur. 


En bunke med fakturaer må inn i systemet til videre behandling.


Litt mer jobbing må til før vi skal hjem.


Etter jobb måtte jeg plukke opp Patran på skolen før vi kunne dra hjem for å lage middag.


Da glemte jeg å ta bilde, så det fikk bli bilde etter at vi var ferdige med å spise. Resten av kvelden blir det litt Netflix, for det er skikkelig vindvær ute. Da er det bare å kose seg inne. Takk for at du tittet inn på min dag...

4 kommentarer:

  1. Här där jag är har det varit mycket varmt idag. Ska bli 6 grader "kallare" i morgon. Förstår det regnar och blåser i Sverige också. Vsi har bara varit i värmen 2 dagar så det blir säkert flera varma.

    SvarSlett
  2. Visst är det underbart att morgnarna är ljusare nu! Fast du går ju upp när det fortfarande är mörkt. Vad såg du på Netflix?

    SvarSlett
  3. Man blir onekligen lite nyfiken på den där bilen. Hur kom den dit upp och vad gör den där?

    SvarSlett
  4. Jag kan inte påstå att det är vår i luften här men ljuset är helt klart på väg tillbaka :D Mounty är nog nöjd med att slippa känna tikarnas goda dofter hela dagen och det är ju bra att han kan följa med dig i stället. Bilar som i reklamsyfte har stått på tak har jag sett men en bil på en kontainer var något nytt.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...