lørdag 12. september 2020

#12 Ta tak i øyeblikket


Gå på jakt etter øyeblikksbilder. Folk i gatebilde, objekter i bevegelse. For hvert bilde du tar, vil beslutningsdyktigheten snike seg inn. Men siden jeg ikke er så begeistret for å ta bilder av folk i gatene, så da ble det objekter i bevegelse hjemme her. Så når jeg tok med fotoaparatet ut så satt Lurven lagelig til for øyeblikksbilder.


Jeg tror ikke Lurven var like begeistret for at jeg fulgte etter han når han hadde tenkt seg på musejakt. Han ble lettere oppgitt for jeg bråkte visst, slik at musene forsvant.


Du veit du ikke er ønsket når til og med katten rister på hodet.


Lettere fornærmet og frustrert, kom deg bort! 


Neste taktikk er å overse meg...


Så har han skjønt at det ikke blir noe musejakt akkurat nå...


2 kommentarer:

  1. Herlige øyeblikk og fine bilder med ulike uttrykk :) Og ja motiver forandrer seg fort..om man følger med.. Hadde en tur med kamera i Drammens gater en gang..tok bilder av folk..men bakfra.. så ikke ulike uttrykk...men ulike antrekk, og gangelag fra person til person..hehe.. Man blir fort oppslukt når man er på leit etter fine/gøyale motiver... God helg <3 Veldig søt katt forresten..

    SvarSlett
  2. Haha, stackars Lurven som inte fick vara i fred med jakten :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...