fredag 4. september 2020

#8 Stopp drøvtygging


Fotografer din lidenskap, hvis du har en. Har du ingen lidenskap, fotografer noe du gjerne kunne tenkt deg å drive med. I og med at temaet på oppgava var drøvtygging så klarte jeg ikke å dy meg. Da ble det bilder av kalver og kuer på beite i skauen.


Kuer er vel ikke akkurat min store lidenskap, men jeg liker veldig godt å ta bilder av dyr. Særlig om man ser dem der de hører hjemme. Dette er ikke de kuene jeg skulle se etter, men en annen flokk vi møtte på. 


Når en har med seg litt kraftfor så er det utrolig hvor mange venner en brått får.


Jeg trodde et øyeblikk at det var noen av de riktige kuene, men ingen hadde blå halsring. Ikke stemte nummeret i øret heller så jeg når vi kom nærmere.


Trivelige kontaktsøkende dyr til tross for at vi ikke hadde sett de tidligere, men mat gjør underverker i enhver sammenheng har jeg inntrykket av.


Klart når alle stiller seg med rumpa til kamera, så må man vel egentlig ta et bilde?


Snart er det høst og jakta begynner på både det ene og det andre dyret, så da skal også disse hentes hjem igjen.



1 kommentar:

  1. Efter lite googling förstod jag att det var idisslare som var temat och det har du ju gott om i närheten. Fina och oftast snälla djur :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...