fredag 16. desember 2022

Masada

leonberger golden retriever

Dette fortet i Judea har bratte klipper og røffe landskap. I dag ligger det i ruiner. Den primitive konstruksjonen har vært umulig for historikere å identifisere nøyaktig, men den ble likevel regnet som et verdensarvsted i 2001.

Min lille due

En god fotomodell trenger lang trening og kan starte tidlig med poseringer. Lille Due mi var en måned på søndag, og når jeg er barnepike så må man bare regne med litt fotografering.

Min lille due

Noe annet som er ganske bankers er Lurvens deltagelse i barnepass. Ikke minst når jeg gikk ned for å legge i ovnen eller når jeg begynte med middagen. Han løp fram og tilbake og syntes ikke noe om at Dua skulle ligge aleine og kanskje sutre bitte litt mens jeg var nede. 

Min lille due

Nisselue på hodet var ikke like kult, så vi inngikk et bitte lite kompromiss...

Min lille due

Viktig å sørge for god julestemning i heimen.

Min lille due

Godt hun ikke er like aktiv som faren sin på den alderen, da hadde jeg ikke tatt sjansen på disse bildene uten en til å gripe inn i nødstilfeller.

Min lille due

Hard jobbing krever litt drikke. Sånn er det når en sovner mens man spiser og blir veldig våken igjen når man har skiftet bleie.

Min lille due

Kunsten er å få bildene til å se naturlige ut. Sånne oppsatte bilder er ikke så fine.

Min lille due

Hun er utrolig oppmerksom, så hun fulgte meg med øynene når jeg flyttet på meg.

Min lille due

Blir nok ikke de siste bildene disse her regner jeg med.

Min lille due

Etter supen i fotoshooten så var hun rimelig trøtt igjen, da ble det en dubb i vogga som Patran hadde da hun var liten.


11 kommentarer:

  1. Så hyggelig for deg å kunne være barnevakt allerede. Mine katter opp igjennom årene har også passet på babyer. Jeg tror at katter liker lukten av de.
    Det blir nok veldig mange bilder av henne ja 😊

    SvarSlett
  2. Vilka jättehärliga bilder på den lilla sötnosen och det är klart att träningen till fotomodell måste starta tidigt. Jag tycker att hon klarade det väldigt bra :D Jag tittar gärna på många fler bilder med henne och nu har nog alla dina djur fått lite konkurrens.

    SvarSlett
  3. Aw, precious shots of furbabes and that adorable little one. You made me smile.

    Thank you for joining the Feline Friday Blog Hop.

    Have a purrfect Feline Friday and weekend, Lillian. Scritches to the furbabes. ♥

    SvarSlett
  4. Absolutely stunning pups and the baby is beautiful. She surely looks older than a month.
    Happy Weekend
    Cecilia

    SvarSlett
  5. Aww! what a cute set of photos very heartwarming :-)

    Have an adorabletastic weekend 👍

    SvarSlett
  6. Such beautiful photos! Adorable and so sweet! Have a great weekend!

    SvarSlett
  7. Thank you for visiting Precious and me, Lynn, we were so glad to view your lovely baby photos taken here. Wonderful Christmas for you with Dua.

    SvarSlett
  8. How lovely to have a baby at Christmas - just perfect.

    SvarSlett
  9. Så söt fotomodell och fina bilder, gulligt namn också! Grattis till barnbarnet och alla fina stunder ni kommer att få.

    SvarSlett
  10. The wee one sure is adorable and Lurven is such a sweet babysitter!

    SvarSlett
  11. Hej Lillian!
    Vilken tur du har som får vara barnvakt till en liten söt tomteflicka.
    Trevlig helg /Marika

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...