lørdag 15. april 2023

Invitert på bytur


Når Dua mi inviterer meg med på bytur, så stiller jeg opp og gleder meg stort. Jeg fikk beskjed om å være klar halv elleve i dag. Når jeg spurte etter antrekk, så fikk jeg beskjed om at det var greit med joggesko. 

 

På torsdag var jeg og Patran innom når vi kom fra Hønefoss. Vi hadde nemlig vært på Pampas på en bedre biffmiddag. Denne gangen ble det dessert også. Kenneth har vaktbilen denne uka, så da passet det å holde Ingrid med selskap. Dua mi skulle egentlig sove, men når vi stakk innom ble hun brått veldig våken.


Hun er utrolig frampå til kun å være fem måneder. Hun vil stort sett stå og hoppe i fanget og ha styringa på det som skjer. Hun kommer nok til å bli litt propell når hun fikser koden for krabbing eller reise seg opp for å gå. Gleder meg til det. Hva dagens overraskelse gikk ut på, får du vite en annen dag.


Pampas pepperbiff med bakt potet er det beste jeg spiser på byen. Ingen kan lage så god bakt potet. Den har vanvittig god dressing og den er skikkelig varm. Den smaker som den er nylaget og ikke oppvarmet. 


Vaniljeis, med skikkelig varme bær. Vi hadde hele restauranten for oss selv, så vi satt og koset oss i et par timer før vi dro hjem.




4 kommentarer:

  1. Skal si hun har vokst mye, og så mye hår hun har :-)
    Maten så deilig ut.

    SvarSlett
  2. Hon ser riktigt pillemarisk ut den lilla sötnosen :D Snart bestämmer hon över er alla och kanske blir hon lite bortskämd av sin farmor. Men hon är så söt så det kommer hon nog undan med :D

    SvarSlett
  3. Dua is so cute and boy does that food look good!

    SvarSlett
  4. Låter som en härlig dag. En bytur är mysigt ibland. Nu förtiden försöker jag samla ihop ärenden och kombinera med en mysig fika eller lunch.
    Ha det gott! Carina

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...